اطلاعات کامل از شرکت تولید کننده پارکت لمینت ایرانی ارائه شد. آدرس کارخانه، شماره تماس مرکز پخش مستقیم و دیگر اطلاعات را دریافت کنید.

در بازار معاملات ایران در حال حاضر محصولات تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده پارکت وجود دارد. پارکت ها با نام ها و برند های خارجی از تعداد بیشتری برخوردار هستند. اما برخی از برند های ایرانی نیز در میان این محصولات به چشم می خورد. برای انتخاب مناسب و خرید صحیح بهتر است قبل از خرید درباره محصولات شرکت های تولید کننده اطلاعات کسب کنید.

یکی از تولید کنندهایی که پارکت های بسیار معروف است شرزکت ایشیک است. محصولات این شرکت ساخت کشور ترکیه می باشند. پارکت های ایشیک جزو قدیمی ترین و اولین کفپوش های لمینت وارد شده به بازار ایران می باشد. اطلاعات و قیمت محصولات مختلف این برند در سایت های مختلف اینترنتی وجود دارد. برند دیگری که می توان به عنوان نمونه ای با کیفیت نام برد محصولات و پارکت های شرکت آرتا است.

محصولات شرکت تولید کننده آرتا جزو با کیفیت ترین پارکت های موجود در بازار می باشد. این پارکت ها را می توان با پارکت های با کیفیتی مانند ایشیک و غیره مقایسه کرد. اطلاعات کافی درباره محصولات این برند یا مارک های دیگر را از مرکز بازار اردبیل جویا شوید. اطلاعات کاملی درباره جنس، کیفیت و قیمت برندهای موجود در بازار از طریق مشاوران فروش این مرکز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: