فروش انواع پارکت لمینت آرتا در تبریز انجام می شود. فروشگاه بزرگ پخش پارکت آرتا در تبریز راه اندازی شده است. قیمت ها به روز اعلام می شود.

روکش پارکت های آرتا دارای رده خش پذیری AC4 می باشد. جنس مغزی تایل های این پارکت از HDF تشکیل شده است. آرتا برای پارکت های خود ضمانت نامه های پس از فروش و نصب ۱۰ و ۵ ساله ارائه می دهد. ویژگی های مثبت محصولات آرتا باعث می شود تا استفاده آن ها برای شهر در حال توسعه تبریز گزینه بسیار مناسبی باشد. شهر تبریز یکی از مراکزی است که فروشگاه های فروش پارکت آرتا در آن فعال هستند.

مرکز رسمی و نمایندگی اصلی پارکت های آرتا در تبریز مانند سایر مراکز و استان ها فقط یک مرکز می باشد. اما به غیر از این نمایندگی رسمی مراکز معتبر و فروشگاه های بسیاری در حال پخش و فروش این محصولات در تبریز می باشند. وجود این مراکز رسمی و معتبر باعث وجود قیمت مصوب در بین فروشگاه ها می شود. پارکت های آرتا با داشتن کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب خیلی زود توانستند جایگاه خود را در بازار معاملات تبریز تثبیت کند.

در حال حاضر پارکت لمینت های آرتا در فروشگاه های مختلفی در شهر تبریز به همراه برند های خارجی و داخلی مختلف به فروش می رسند. آمار فروش محصولات آرتا درفروشگاه های شهر تبریز زیاد بوده و در مدت زمان کوتاهی به برندی معروف تبدیل شده است. برای خرید پارکت های لمینت آرتا از شهر تبریز می توانید با شماره تلفن های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: