انواع ورق ام دی اف آرتا اردبیل به فروش می رسد. ام دی اف تولید شده در شرکت آرتا پلاست به عنوان یکی از نمونه های برتر کیفی کشور شناخته می شود.

ام دی اف هایی که توسط شرکت آرتای اردبیل تولید و عرضه می شوند از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. این محصولات در ابتدای تولید دارای انواع مات و براق بودند. در حال حاضر این محصولات هم از لحاظ جنس و نوع روکش و هم از نظر رنگ بندی بسیار متنوع تر شده اند. روکش این ورق ها شامل انواع مدل های صابونی، برفی، تیمبرلند و براق می باشند. جدید ترین محصول تولید شده در کارخانه بزرگ آرتا اردبیل نیز ورق های گلس تکس می باشد. این ورق ها مانند صفحات های گلاس براق بوده و برای اولین در ابعاد ام دی اف های بزرگ یعنی ۱۸۳×۳۶۶ تولید شده اند.

گلس تکس های شرکت آرتا اردبیل از جنس مغزی بسیار مستحکم با چگالی بالا تولید شده اند. روکش براق این محصولات زیبایی رنگ بندی شکیل آن را چندین برابر کرده است. مقاومت روکش گلس تکس ها نسبت به انواع های گلس های ایرانی و خارجی موجود در بازار بیشتر می باشد. ام دی اف های تیمبرلند نیز از تولیدات جدید این شرکت و کارخانه بزرگ آرتا اردبیل می باشد. این ورق ها همان طور که از نامشان پیداست دارای روکش تیمبرلند یا برجسته می باشند. این ام دی اف ها با نام ضد خش نیز شناخته می شوند و علت آن مقاومت و استحکام بالای آن ها در برابر خط و خش است.

اضافه شدن انواع مختلفی روکش و همچنین رنگ ها و طرح های متنوع به ام دی اف های شرکت آرتا اردبیل باعث ایجاد آزادی انتخاب برای مشتریان می شود. چنین سمپلی به مشتریان اجازه می دهد که بر اساس نیاز و سلیقه خود از میان انواع مختلف محصولات انتخاب مناسب را انجام دهد. برای دریافت لینک کانال و سایت رنگ بندی محصولات آرتا و یا اطلاع از قیمت ام دی اف های مختلف و ثبت سفارش با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران شرکت بازار اردبیل اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: