خرید و فروش عمده ام دی اف برند خارجی در بازار تهران آغاز شد. لیست قیمت ارائه شده برای سفارشات پالتی ام دی اف مغز خارجی در این بازار به نرخ کارخانه است.

ام دی اف ها با داشتن قابلیت پیچ خوری و برش و نصب راحت خیلی سریع پس از تولید جایگزین سایر مصالح تولید دکوراسیون داخلی شدند. این محصولات علاوه بر جایگزینی با چوب های طبیعی، به دلیل داشتن قیمت مناسب و رنگ بندی متنوع و راحتی در برش اجازه تولید سازه هایی با ویژگی های کارآمد و زیبا را نیز به تولید کنندگان داد. در حال حاضر ام دی اف ها در ایران به دو صورت عمده و خرده انجام می گیرد. برخی از برند های ایرانی و خارجی نیز بیشترین فروش و استفاده را در داخل کشور دارند. ام دی اف های خارجی مانند ورق های برند AGT با وجود بالا بودن قیمت و کمتر شدن واردات هنوز هم مصرف کنندگانی را در کشور دارد.

ام دی اف های ایرانی نیز از لحاظ نوع تولید خود دو نوع هستند که یکی از انواع آن به دلیل استفاده از مغز خارجی، در رده صفحات خارجی قرار می گیرند. مرحله روکش زنی تنها مرحله تولید این صفحات در داخل کشور می باشد. به این صفحات اصطلاحا مغز خارجی نیز گفته می شود. برند های ایرانی و وارداتی متنوعی در ایران به صورت عمده و خرده به فروش می رسند. قیمت این محصولات به دلیل نوسانات و رکود بازار در حال حاضر بسیار بالا می باشد. مورد دیگری که درباره معاملات عمده و خرده برند های وارداتی در ایران وجود دارد کمیاب بودن این محصولات در بازار است.

وجود این این دو مورد در وضعیت کنونی بازار کشور باعث شده است تا فروش برند های خارجی به خصوص به صورت عمده با مشکل مواجه باشد. برخی از مراکز سودجو با سو استفاده از شرایط فعلی این محصولات را با قیمت بسیار بالاتر و یا حتی از جنس های تقلبی به فروش می رسانند. برای اطلاع از لیست مراکز فروش معتبر ام دی اف های برند های خارجی در شهر خود و یا دریافت لیست قیمت مصوب می توانید با کارشناسان فروش بازار اردبیل تماس بگیرید. اطلاعات کافی در این زمینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: