عکس و اسم رنگ بندی های انواع ورق ام دی اف را در گالری تماشا کنید. ام دی اف مغز ایرانی و خارجی در همه رنگبندی ها موجود است.

ورق های ام دی اف دارای روکش هایی به رنگ های متنوع می باشند. انواع طرح های چوب، رنگ های فانتزی و ساده در میان عکس ها و سمپل های موجود در بازار به چشم می خورد. به دلیل تعدد مدل ها، تولیدکنندگان برای هر طرح اسم و کدبندی خاصی تعیین کرده اند. تعیین اسم برای ورق ها از روی رنگ ها، شباهت به طرح یا الوار درختی خاص و گزینه های این چنینی انجام می شود.

ممکن است برخی از ام دی اف ها که اسم و رنگ های مشابه دارند تفاوت های کوچکی در تن رنگ یا طرح با یکدیگر داشته باشند. بهترین راه برای انتخاب مناسب مشاهده عکس ها و گالری کامل از برند های مختلف است. در حال حاضر عکس های این محصولات به همراه اسم و مشخصات در گالری های اینترنتی بسیاری موجود است. این گالری های عکس توسط فروشگاه ها و سایت های مختلف ایجاد شده است.

یکی از جامع ترین گالری های اینترنتی مربوط به گالری رنگ بندی ام دی اف های آرتا می باشد. این گالری شامل عکس و اسم رنگ های ام دی اف می باشد. عکس های موجود در این گالری بر اساس ساده، فانتزی و طرح چوب بودن ورق ها دسته بندی شده اند. پس از مشاهده این بخش، در صورتی که قصد سفارش هر یک از رنگ های از ام دی اف ها را داشتید با مجموعه بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: