چسب گرانول در تناژ بالای ۵ با تخفیف ویژه پخش می شود. بزرگترین مرکز پخش چسب گرانول در کشور اقدام به برگزاری جشنواره تخفیف کرده است.

چسب های گرانول دارای انواع مختلفی هستند. این مواد در صنایع صحافی، خودرو سازی، ام دی اف کاری، پلاستیک سازی و غیره به کار برده می شوند. هر یک از این صنایع ممکن است خود چندین گرید از این محصول را نیاز داشته باشند. برای مثال دو نوع کلی دور بالا و دور پایین این محصولات در چند گرید در ام دی اف کاری مصرف می شود. به دلیل استفاده زیاد این محصولات در تناژ بالا به در بازار پخش می شوند.

فروشگاه های دنیای چسب گرانول فعال در سراسر کشور این محصولات را به فروش می رسانند. این محصولات در تناژ بالا با قیمت بسیار مناسبی پخش می شوند. معمولا چسب های گرانول را مراکز پخش و یا صاحبان تولیدی های برگ به صورت تناژ بالا خریداری می کنند. هزینه حمل و نقل و قیمت تمام شده بار چسب گرانول در این نوع از پخش و معامله بسیار پایین تر است.

شرکت بازار اردبیل در زمینه پخش تناژ بالای چسب گرانول فعالیت دارد. دایره فعالیت این شرکت محدود به استان اردبیل نبوده و ارسال بار با سایر شهر های کشور نیز امکان پذیر است. تامین بار چسب گرانول برای مشتریان از انبارهای مختلف انجام می شود. پخش بار در تناژ بالا از نزدیکترین انبار به مقصد باعث پایین آمدن هزینه حمل و نقل و تسریع در ارسال بار میباشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: