انواع ورق ام دی اف دارای استاندارد کیفی از ایران صادرات می شود. کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان از مقصد های صادراتی ام دی اف هستند.

به دلیل افزایش میزان مرغوبیت ورق های داخلی صادرات آن ها نیز افزایش یافته است. برند هایی مانند آرتا که محصولاتی دارای استاندارد کیفی تولید می کنند در این زمینه فعالیت دارند. صادرات ورق های ام دی اف به خارج از کشور فقط از میان ام دی اف های دارای استاندارد کیفی صورت می گیرد. در بیشتر کشور های همسایه ورق ها در ضخامت ۱۸ میل استفاده می شود.

از این رو تولیدی که بتواند تولید سفارشی در سایز های مختلف و استاندارد کیفی بالا را انجام دهد، در زمینه صادرات موفق خواهد بود. ورق های تولید شده توسط  برند های نقطه، آرتا، آرین سینا، نوین چوب و غیره جزو برند هایی هستند که دارای استاندارد کیفی لازم برای صادرات هستند. کشور هایی مانند جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان، ترکمنستان و غیره از مقاصد صادرات این ورق ها می باشند.

بازرگانی و مجموعه بزرگ بازار اردبیل نیز در زمینه ارسال و صادرات انواع ام دی اف های ایرانی فعالیت دارد. این شرکت انواع ورق های ام دی اف رنگی و سفید دارای استاندارد کیفی را برای صادرکنندگان و شرکت های خارجی فراهم می کند. تجربه و تخصص این مرکز در این زمینه باعث ایجاد معاملات موفق با کشورهای همسایه شده است. در صورتی که قصد خرید و صادرات انواع ورق ام دی اف دارای استاندارد را دارید، با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: