صادرات انواع ورق ام دی اف با کیفیت تولید شده در کارخانه های ایران به مقصد عراق آغاز شد. کشور همسایه عراق بهترین گزینه برای فروش تولیدات ایرانی است.

امروزه صادرات به جهت ارزآوری به داخل کشور و ایجاد چرخش اقتصادی اهمیت دارد. صادرات موجب رونق تولید کالای ایرانی با کیفیت و افزایش فروش می شود. در این راستا سنجش محصولات مورد نیاز کشورهای همسایه جزو اولیت هاست. تولید محصولاتی با امکان رقابت با سایر برندها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین افزایش صادرات از هر کشور، موجب ایجاد اشتغال فراگیر در کشور مبدأ می شود.

همزمان با رشد و تغییر سبک زندگی، تقاضا برای ایجاد محیطی دلپذیر و زیبا در خانه ها افزایش یافت. گسترش تقاضا در ایجاد فضایی مدرن و طراحی و دکوراسیون داخلی با انتخاب انواع ورق های ام دی اف در رنگ ها و کیفیت های مختلف رونق گرفت. کشورهای همسایه ایران از جمله عراق و سوریه در مسیر توسعه قرار گرفته اند. در عراق پروژه های بزرگ بازسازی خانه ها پس اتمام جنگ داخلی سرعت گرفته است. این دقیقا بهترین فرصت برای آغاز صادرات انواع ورق ام دی اف ایرانی به عراق و دیگر کشورهای مشابه است.

در این راستا مجموعه بازار اردبیل با داشتن پتانسیل های لازم و معرفی گروه های تولیدی ورق ام دی اف بهترین انتخاب است. این مرکز امکان ارتباط گیری با بزرگترین واحدهای تولیدی، صنعتی کشور را فراهم کرده است. کارخانه هایی که توان و ظرفیت خوبی در تأمین سفارشات عمده از انواع ورق ام دی اف ۱۶ و ۱۸ میلی متر را دارند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: