شرکت تولیدی در ایران کدام است؟ محصولات تولید شده این کارخانه با چه برندی عرضه می شود؟ آیا قیمت های این کارخانه مقرون به صرفه هستند؟

تعداد شرکت های تولیدی های ایرانی که در زمینه ساخت انواع پارکت ها در  ایران فعالیت دارند رو به افزایش است. جدید ترین شرکت هایی که این کفپوش ها را عرضه می کنند تولیدی های انواع پارکت لمینت می باشند. نوع لمینت این کفپوش ها در انواع خارجی نیز در بازار موجود است. اما قیمت و کیفیت نمونه های ساخته شده در داخل کشور نیز بسیار مناسب است.

هر کدام از شرکت های تولیدی پارکت در ایران محصولاتی با میزان کیفیت، قیمت و رنگ بندی متنوع را عرضه می کنند. برند های ایرانی دکو، آیدا، Z4، آرتا و غیره  هر کدام محصولاتی با خصوصیات و ویژگی های متفاوتی تولید می کنند. از میان این نام ها، پارکت لمینت آیدا و آرتا شناخته شده تر از سایر نام ها است. هر کدام از این برند ها در نمایندگی های فعال به فروش می رسند. فروش مستقیم از کارخانه نیز برای سفارشات عمده و حجم بالا امکان پذیر است.

لیست قیمت محصولات آرتا بسیار مناسب تر از سایر برند ها است. محصولات شرکت تولیدی پارکت آرتا در ایران و در میان خریداران به کیفیت و مرغوبیت معروف است. البته این کیفیت و مرغوبیت مختص آرتا نیست. اما به هر حال تولیدات این کارخانه با استانداردهای جهانی مطابقت دارد. در صورتی که قصد خرید هر کدام از برند های ایرانی پارکت را در هر حجمی دارید می توانید با شرکت بازار اردبیل تماس بگیرید. سفارشات شما از هرکدام از تولیدی ها با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان تامین و ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: