لیست آخرین قیمت پارکت لمینت سفید و رنگی مشخص شد. قیمت های مقرون به صرفه با جدیدترین طرح های پارکت لمینت را دریافت کنید.

پارکت های لمینت آخرین مدل معرفی شده از نسل کفپوش های چوبی می باشند. این محصولات به دلیل اینکه دارای تنوع رنگی متنوع و قیمت مناسب اند بسیار پر استفاده می باشند. یکی از رنگ هایی که در نوع چوبی این کفپوش ها موجود نبود پارکت سفید است. در میان رنگ بندی لمینت ها کدها رنگی سفید بسیاری به چشم می خورد. هر برند چندین نوع از پارکت های سفید را در سمپل خود دارد.

تعدادی از زیباترین طرح های پارکت سفید موجود در بازار در حال حاضر توسط برند آرتا تولید می شوند. محصولات این برند به دلیل داشتن طرح های زیبا، قیمت مناسب و اعلام مرتب آخرین قیمت توسط نمایندگی های متعدد بسیار محبوب است. آخرین و جدیدترین طرح های پارکت سفید آرتا با کدهای ۸۷۰، ۸۴۰، ۷۲۱ و غیره را می توانید در بخش گالری رنگ بندی پارکت مشاهده نمایید.

در صورتی که قصد سفارش هر کدام از کد های پارکت سفید را دارید می توانید با بازار اردبیل تماس بگیرید. آخرین قیمت ها و زمان بندی ارسال توسط مشاوران بخش فروش این شرکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در حال حاضر قیمت های فروش پارکت ها در حال کاهش می باشد. فروش پارکت سفید در مرکز بازار اردبیل طبق آخرین قیمت مصوب انجام می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: