جدید ترین لیست قیمت ام دی اف براق و مات را از مشاوران دریافت کنید. در این سایت آخرین قیمت انواع ام دی اف ایرانی و خارجی اعلام می شود.

ام دی اف های براق محصولات جدیدی هستند که به دلیل داشتن یک لایه شیشه ای بر روی صفحات بسیار زیبا و شکیل هستند. میزان براق بودن رویه شیشه ای این ورق ها از هایگلس ها کمتر می باشد. اما به دلیل مقاومت بالاتر و حساسیت کمتر در برابر ضربه نسبت به هایگلس ها بیشتر استفاده می شوند. این ورق ها با ترکیب یک نورپردازی زیبا جلوه زیبایی به تمامی سازه ها حتی در محیط های کم نور نیز می بخشد. قیمت ورق های ام دی اف براق نسبت به نوع مات تفاوت زیادی ندارد. البته این ورق ها نسبت به صفحات های گلس بسیار ارزانتر می باشند.

استفاده از این محصولات در صورتی که می خواهید سازه هایی برای محیط های کم نور و تاریک بسازید بسیار مناسب و به صرفه خواه بود. لیست قیمتی که برند های مختلف برای محصولات خود ارائه می دهند شامل نرخ فروش ورق های ام دی اف براق و مات در دو نوع رنگی و براق می باشند. اختلاف عددی موجود در لیست برند های مختلف ممکن است از ۱۰/۰۰۰ تا ۲۰/۰۰۰ باشد. البته ممکن است در برخی از لیست قیمت هایی که توسط برند های ایرانی و خارجی برای ام دی اف ها ارائه می شود متفاوت باشد. در حال حاضر ورق های سفید و برخی طرح های جدید در نوع براق بیشترین معامله و خرید و فروش را در بازار دارند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: