بزرگترین مرکز فروش و پخش ورق ام دی اف ایران کجاست؟ آیا محصولات کارخانه های اردبیل نیز در فروشگاه های سراسر کشور وجود دارد؟

ورق ام دی اف تولید شده در شرکت و کارخانه اردبیل با نام تجاری آرتا پان شناخته می شود. این کارخانه خود از زیر مجموعه یک برند و شرکت معتبر به نام آرتا است. آرتا عنوان یک شرکت تجاری صنعتی و گروه صنعتی است که در شهرستان نمین استان اردبیل فعالیت دارد. از جمله محصولات تولیدی آرتا، ورق های ام دی اف و پارکت لمینت در حوزه چوب است.

کارخانه آرتا به خوبی محصولات و برند خود را در میان همه فروشندگان و تولیدکنندگان داخلی معرفی کرده است. تبلیغات گسترده برای محصولات استاندارد و با کیفیت آرتا در همه کشور فراگیر است. در حال حاضر ام دی اف آرتا جزو پر فروش ترین نمونه های ایرانی این صنف است که در اردبیل تولید می شود. آرتا نیز همچون همه کارخانه ها، محصولات خود را از طریق عاملین و نمایندگی های فعال عرضه می کند.

برخی از استان های کشور دارای نمایندگی فروش مستقیم محصولات آرتا هستند. برخی دیگر نیز هنوز نمایندگی نداشته و محصولات آرتا در آنجا از طریق عاملین فروش پخش می شود. در اصل یک مرکز پخش و توزیع مستقل سراسری برای محصولات آرتا در کشور وجود ندارد. هرچند که استان اردبیل و فعالان حوزه خرید و فروش ام دی اف در آن، از مزیت میزبانی برخوردار هستند. اما آنچه که مسلم است، برای تهیه محصولات آرتا نیازمند مراجعه به واحدهایی با توان و دپوی رنگ بندی خوب هستیم. پخش محصولات آرتا حتی الامکان در سراسر کشور جاری است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: