صادرات انواع چسب گرانول پدیده از ایران انجام می شود. این مارک چسب گرانول دارای بهترین کیفیت و بالاترین شرایط فروش در بین دیگر برند هاست.

چسب های گرانول ایرانی در ابتدای تولید کیفیت خوبی نداشتند. علاوه بر این در مقایسه با رقبای با کیفیت وارداتی نیز توان رقابتی پایینی از نظر کیفی داشتند. تا چند سال قبل کشور ایران مقصد صادرات انواع چسب های ترک و چینی بود. اما در حال حاضر چسب های گرانول ایرانی با کیفیتی تولید می شوند که علاوه بر تامبن نیاز بازار به کشور های همسایه نیز صادرات می شوند.

یکی از این مارک هایی که چسب های گرانول آن از ایران صادرات می شوند برند پدیده می باشد. چسب های گرانول پدیده دارای ترکیباتی با خلوص و کیفیت بالا هستند. طول دهی و مقاومت چسب های ایرانی پدیده بسیار مناسب می باشد. این برند بیشتر به خاطر تولید چپسب های گرانول صنعت ام دی اف کار در گرید بالا معروف شده است. صادرات از این برند نیز از همین محصولات پدیده صورت می گیرد.

قیمت مناسب چسب های گرانول ایرانی پدیده نیز باعث می شود تا این محصولات درکشور هایی مانند عراق و افغانستان و پاکستان مشتریان زیادی داشته باشد. صادرات این محصول از طریق شرکت بازار اردبیل به چندین کشور همسایه صورت می گیرد. این شرکت همیچنین آمادگی تامین بار عمده گرانول پدیده برای صادرات از ایران را نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: