رنگ جدید ورق ام دی اف آرتا اردبیل با نام نوستالژی رونمایی شد. این طرح زیبا و خلاقانه با مدرن ترین سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد.

افزودن طرح های جدید به سمپل ام دی اف یکی از راهکار هایی جدید است. این سیستم می تواند محصولات یک برند را به روز نگه دارد. علاوه بر وجود طرح های قدیمی تر و پرفروش، یک برند. باید ام دی اف هایی با رنگ های جدید نیز به سمپل محصولاتش اضافه کند. کارخانه بزرگ آرتا یکی از تولید کنندگان زیباترین و متنوع ترین طرح های ام دی اف است. این شرکت محصولاتش با برند آرتا در کشور شناخته می شود.

یکی از رنگهای مدرن ام دی اف های اضافه شده به محصولات آرتا طرح نوستالژی می باشد. نوستالژی از مدل های فانتزی موجود در سمپل آرتا محسوب می شود. آنچه این طرح از ام دی اف را از سایرین متمایز می کند؛ طرح های زیبا ترکیب رنگی متفاوت آن می باشد. مدل جدید نوستالژی تشکیل شده از رنگ سفید و خاکستری است. این مدل در تم های رنگی روشن و تیره است. از دلایل پر فروش بودن این کدرنگ، ترکیب آن با پتینه است. آرتا دو مدل نوستالژی و پتینه را به قرینه رنگی از هم تولید کرده است.

ورق mdf طرح جدید نوستالژی را می توان برای ساخت استفاده کرد. ساخت مواردی چون کمدها، کابینتها، قفسه ها، شلفها و تمامی سازه های چوبی با طراحی خاص. طرح تکمیل کننده این محصول طرح پتینه برند آرتا می باشد. این دو طرح درکنار هم یا رنگ جدید نوستالژی را به تنهایی، می توان در سبک های مدرن یا ساده استفاده کرد. برای دریافت لینک کانال رنگ بندی و لیست قیمت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: