نخستین بازار توزیع مستقیم ام دی اف سفید ارزان قیمت شکل گرفت. در این بازار انواع ورق ام دی اف سفید ایرانی و خارجی به صورت پالتی عرضه می شود.

توزیع مستقیم ام دی سفید ارزان در بازار معاملات کشور باعث می شود تا قیمت محصولات بسیار ارزان تر شود. با انجام معاملات با این روش دست دلالان از بازار کوتاه شده و محصولات به صورت مستقیم به دست مشتریان می رسد. برای محصولاتی مانند ام دی اف سفید که ارزان بودن قیمت آن از اهمیت بسیاری برخوردار است توزیع مستقیم بسیار اهیمت دارد.

معمولا برند های معتبر از طریق نمایندگی های پخش فعال خود در سراسر کشور محصولات خود را به صورت مستقیم در بازار توزیع می کنند. به دلیل عرضه مستقیم ام دی اف های سفید آرتا قیمت این ام دی اف ها علی رغم کیفیت بی نظیر، از سایر برند های بازار ارزان تر است. زیرا در توزیع مستقیم اجناس بدون واسطه و فقط از طریق نمایندگی های اصلی و رسمی به فروش می رسند.

بازار اردبیل مرکز توزیع مستقیم انواع ام دی اف های سفید به قیمت ارزان می باشد. این شرکت ام دی اف های سفید و رنگی موجود در انبار خود را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه می کند. به همین علت قیمت توزیع در این مرکز بسیار ارزان تر از بازار می باشد. ارسال بار به شهر های مختلف ایران امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: