در فروشگاه اینترنتی پخش و فروش مستقیم انواع ام دی اف سفید و رنگی آرتا اردبیل به صورت پالتی و تریلی از طریق سفارش آنلاین فراهم شد.

بسیاری از چوب فروشی ها و پخش کنندگان بزرگ و عمده بازار خرید و فروش ورق ام دی اف خرید تریلی دارند. منظور از خرید تریلی یعنی یک تریلی ۹ پالتی است. عموما پخش کنندگان مستقیم و عمده بازار، ام دی اف های با کیفیت تهیه می کنند. پخش مستقیم نیز یعنی خرید و فروش بدون واسطه از خود کارخانه ها است. فروش همه کارخانه ها نیز عموما پالتی و عمده است. کمتر کارخانه ای وجود دارد که بتوان به آن سفارش خرده داد.

در حال حاضر در ایران نیز کارخانه های بسیاری در زمینه تولید ورق ام دی اف فعالیت دارند. یکی از بزرگترین این کارخانه ها آرتا اردبیل است. شرکت آرتا که نام یک گروه صنعتی بسیار بزرگ است، عنوان تجاری آرتاپان را برای ورق های خود دارد. محصولات آرتا به صورت پالتی پخش می شود. البته پخش پالتی تکی نیز در این کارخانه فراهم نبوده و همه سفارشات به صورت تریلی انجام می شود.

کمتر شرکت و چوب فروشی وجود دارد که بتواند خرید مستقیم داشته باشد. قیمت های ام دی اف آرتا به نسبت همه شرکت ها و کارخانه های دیگر بهتر است. لیست قیمت نهایی ورق ام دی اف آرتا برای پخش و فروش مستقیم و پالتی را از مشاوران دریافت کنید. همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین و غیر حضوری نیز از اقصی نقاط کشور برای شما مهیا است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: