بازار بزرگ صادرات و واردات انواع نمونه چسب های ایرانی به مقصد عراق با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آغاز به کار کرده است.

آیا می دانید که سالانه حجم بسیار زیادی از محصولات ایرانی صادر می شود؟ کشور عراق از پر مخاطب ترین مقاصد صادرات کالاهای ایرانی می باشد. از آنجا که در عراق طی سال های گذشته به دلیل بروز جنگ و ناامنی، خرابی های بسیاری بار آمده است، به همین دلیل در حال حاضر هر روز شاهد افزایش ساخت و ساز در این کشور هستیم. از آنجا که ساخت و ساز ها نیازمند تأمین مواد اولیه و متریال مورد استفاده هستند، بنابراین عراق نیازمند واردات است.

همسایگان کشور عراق همچون ایران، صادرات خود به این کشور را رونق داده اند. در این میان، از جمله محصولات پر فروش در لیست صادرات به عراق انواع چسب است. چسب ایرانی به دلیل دارا بودن استانداردهای لازم در رونق صادرات قرار دارد. این محصول شامل بسیاری از انواع مختلف می شود. مثلا انواع چسب های آکواریوم، گرانول، گرما ذوب، اسپری ۱۲۳، نوار چسب و غیره می شود. صادرات البته همیشه سودآور نیست. اما در مورد صادرات به کشور عراق، باید گفت که بستر مناسبی برای افزایش سرمایه می باشد.

اگر شما نیز به عنوان یکی از تاجران یا تولید کنندگان ایرانی فعال در عرصه چسب هستید، می توانید بهترین نمونه محصولات خود را وارد این چرخه کنید. از آنجایی که در بازار آنلاین اردبیل، مشتریان و خریداران خارجی از جمله تاجران عراقی حضور دارند، همواره کالاهایی با بهترین کیفیت عرضه می شود. پس کافیست تا شما نیز به جمع تأمین کنندگان این سایت بپیوندید تا به سرعت بتوانید در این بازار برای خود سهمی را داشته باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: