شرکت و کارخانه تولید کننده ورق ام دی اف لوح سبز جنوب از شیوه مدرن استفاده می کند. ام دی اف لوح سبز یا جی وان g1 ارزان ترین ورق بازار است.

تعداد ورق های ام دی اف با برند ایرانی در بازار رو به افزایش می باشد. ارزان بودن و فراوانی این ورق ها در بازار از دلایل استقبال بازار از این ورق ها می باشد. یکی از برند های ایرانی که این محصولات را تولید و عرضه می کند مارک لوح سبز می باشد. ورق های تولید شده توسط کارخانه بزرگ لوح سبز تنها ام دی اف های تولید شده از باگاس نیشکر در دنیا می باشند.

کارخانه لوح سبز در استان خوزستان واقع شده است. ورق های ام دی اف خود را در انواع سفید و رنگی به بازار عرضه می کند. قیمت این محصولات به دلیل ساخته شدن از مواد اولیه ارزان قیمت پایین تر از سایر ورق ها می باشند. لوح سبز ورق هایی با رنگ بندی متنوع ارائه می دهد. ام دی اف هایی با طرح های مخصوص این برند را از سایرین متفاوت می سازد.

خرید این محصولات از نمایندگی های برند لوح سبز امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید برای خرید بار از ورق ام دی اف لوح سبز با مرکز بازار اردبیل در تماس باشید. ارسال بار از طریق این شرکت با مناسب ترین قیمت و از نزدیکترین انبار انجام خواهد شد. برای اطلاع از قیمت ام دی اف ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های اعلام شده در همین سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: