ورق آرین سینا به قیمت کارخانه و بارگیری از رشت آغاز شد. ام دی اف سفید ایرانی به لحاظ کیفیت و قیمت بهترین انتخاب برای خریداران است.

کارخانجات آرین سینا واقع در استان مازندران و یکی از کارخانه های شمال کشور است. این شرکت در زمینه تولید انواع ورق های ام دی اف خام و روکش شده فعالیت دارد. کارخانه آرین به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع محصولات MDF در کشور شناخته می شود. ابعاد معمول ام دی اف های این برند ۳۶۶×۱۸۳ است. رنگ بندی این محصولات بسیار متنوع و نوع سفید آن نیز بسیار مرغوب می باشد. علاوه بر تولیدات پایه ای، این شرکت محصولات خام نیز ارائه می دهد. ضخامت های ۸، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۵ میل در لیست تولیداتش قرار دارد.

mdf های آرین سینا بیشتر در طرح چوب و با ضخامت ۱۶ میلی متری تولید و به بازار عرضه می شوند. اکثر ورق های این برند با طرح های اختصاصی خود شرکت تولید می شوند. به دلیل داشتن قیمت مناسب، ورق های سفید این کارخانه در ایران بسیار پر فروش هستند. علاوه بر استفاده در ایران، صادرات این محصولات به برخی از کشور های همسایه نیز انجام می شود. کشورهایی چون عراق، کویت، سوریه، لبنان، آذربایجان، افغانستان و پاکستان مقصد صادرات هستند. تنوع رنگی و قیمت پایین از نقاط قوت ورقهای آرین است.

سفارشات خرید انواع ام دی اف از کمپانی بزرگ سینا را می توانید در شرکت بازار اردبیل ثبت نمایید. این شرکت انواع ورق ام دی اف آرین سینا را با قیمت کارخانه و با بهترین کیفیت تامین و ارسال حواهد کرد. برای ثبت سفارشات هیچ گونه محدودیتی در رنگ، حجم و نوع وجود ندارد. برای کسب اطلاعات کافی درباره نحوه ثبت سفارش، زمان بندی ارسال و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: