رنگ بندی پارکت های آرتا را در این سایت مشاهده کنید. سمپل و دسته رنگ کامل از پارکت لمینت آرتا را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

رنگ بندی پارکت های آرتا یکی از زیباترین سمپل های موجود در بازار می باشد. روکش این محصولات علاوه بر اینکه از رنگ های زیبایی تشکیل شده است کیفیت بالایی نیز دارد. رتبه خش پذیری AC4 بالاترین رتبه مقاومت سایشی می باشد. می توانید رنگ بندی متنوع پارکت های آرتا شامل دو بخش کلی طرح چوب و سنگ مشاهده کنید. تعداد طرح های موجود در میان رنگ بندی پارکت های طرح چوب بیشتر است.

بخش پارکت های نقش سنگ آرتا شامل در دو طرح در شکل سرامیک با رنگ تیره و روشن مشاهده می شود. اما مدل چوبی این پارکت ها شامل انواع طرح ها با نقش ها و گره های بزرگ و کوچک است. رنگ های سرد و گرم در تن رنگی تیره و روشن با شکل رگه های چوب در میان مدل های طرح چوب این بخش مشاهده می شود. تنوع رنگ بندی پارکت آرتا به شما اجازه می دهد تا طرحی مناسب با سبک و فضای مورد نظر خود انتخاب کنید.

شمامی توانید رنگ رنگ بندی کفپوش های آرتا را از بخش گالری طرح های پارکت مشاهده نمایید. طرح های کامل پارکت های آرتا در این بخش به همراه نام و کد محصول به نمایش در آمده است. پس از مشاهده رنگ بندی در این بخش می توانید از گالری طرح های آماده دیدن فرمایید. این بخش نیز تشکیل شده از طرح هایی سه بعدی که با استفاده از پارکت های آرتا تکمیل شده اند می باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: