لیست قیمت پالتی و تریلی پارکت آرتا در این مرکز اعلام می شود. جهت اطلاع از آخرین قیمت پارکت می توانید به صورت هفتگی از اینجا مشاهده کنید.

استفاده از پارکت ها به عنوان کفپوشی مناسب برای محیط های اداری و مسکونی باعث شد تا بورس خرید و فروش آن بسیار پر رونق باشد. تولید و واردات این محصولات نیز متناسب با تقاضای بازار بیشتر شده است. یکی از برند های ایرانی که پارکت هایی با کیفیت و مرغوب را تولید و عرضه می کند، کارخانه آرتا کلیک استان اردبیل است. در حال حاضر محصولات به کارخانه به صورت خرده، پالتی و تریلی در سراسر کشور به فروش می رسد.

این برند لیست قیمت بسیار مناسبی را برای محصولات خود اعلام کرده است. نرخ اعلام شده توسط آرتا جزو مناسب ترین قیمت موجود در بازار است. این در حالی است که خرید و فروش های حجم خوب با شرایط ویژه و همراه با تخفیف انجام می شود. پارکت آرتا با داشتن نرخ فروش مناسب و کیفیت بی نظیر رکورد میزان فروش پالتی و تریلی را شکسته است.

به عبارت دیگر اگر بخواهید به یکی از بهترین محصولات در حوزه کفپوش دست یابید، انتخاب برند آرتا قطعا خالی از لطف نخواهد بود. علاوه بر کمک به تولید ملی و حمایت از محصولات داخلی، برای نخستین بار شما را از بابت خرید جنس ایرانی راضی خواهد کرد. آرتا کلیک پارکت های خود را در دو حالت شیار دار و ساده تولید می کند که هر دو نوع آن با دپوی رنگبندی کامل در بازار اردبیل موجود است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: