بهترین شرکت تولیدی پارکت آرتا اردبیل است. این کارخانه با قیمت های بسیار پایین و کیفیت AC5 محصولات خود، بازار پارکت را تسخیر کرده است.

پارکت لمینتی که توسط شرکت بزرگ آرتا واقع در اردبیل تولید می شود با برند آرتا به مشتریان عرضه می شود. این محصول در مدت زمان کوتاه توانست به علت کیفیت و قیمت مناسب بسیار محبوب و پر فروش بشود. شرکت تولیدی پارکت آرتا اردبیل پیش از تولید کفپوش ها نیز با تولید ام دی اف های با کیفیت در بازار شناخته شده بود. در حال حاضر محصولات این تولیدی بزرگ در فروشگاه های متعددی به فروش می رسند.

شرکت تولیدی پارکت لمینت آرتا اردبیل کفپوش هایی با مغزی مستحکم با روکشی ضد ضربه را تولید می کند. جنس مغزی این پارکت های از خرده چوب هایی با چگالی بالا یا همان اچ دی اف (HDF) می باشد. رویه پارکت های شرکت آرتا اردبیل نیز دارای رده خش پذیری AC5 هستند. این به معنای مقاومت حداکثری در برابر سایش، ضربه و خش نسبت به سایر برند های تولیدی ایرانی و خارجی می باشد.

ضمانت نامه پس از نصب نیز گزینه ای است که خیال شما را از بابت کیفیت و قیمت یک محصول راحت می کند. به نوعی مهر تاییدی است بر روی تمامی شعار های تبلیغاتی یک برند. شرکت تولیدی پارکت آرتا اردبیل برای محصولات خود ضمانت نامه های ۵ و ۱۰ ساله در نظر گرفته است. برای اطلاع از شرایط ضمانت نامه، قیمت و یا ثبت سفارش این محصولات با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: