فروش و صادرات پارکت آرتا کلیک آغاز شد. صادرات مستقیم و بدون واسطه انواع طرح و مدل از پارکت لمینت آرتا اردبیل در حجم بسیار بالا شروع شد.

پارکت های موجود در بازار معاملات داخل کشور تا چند سال پیش فقط محدود به برند های وارداتی می شد. محصولات و برندهایی که بعضا به دلیل بی رقیب بدون و همچنین عدم نظارت های دولتی تا چندین برابر قیمت واقعی فروخته می شد. اما با تولید محصولات قابل رقابت با نمونه های خارجی توسط برخی کارخانه ها از جمله پارکت لمینت آرتا کلیک در کشور بازار فروش این محصولات با تغییرات بزرگی رو به رو شد. محصولات آرتا کلیک با داشتن قیمت مناسب و کیفیت بسیار، توانستند علاوه بر افزایش فروش داخل کشور، آمار بالایی در صادرات نیز کسب کنند.

قبل و بعد از تولید و فروش این محصولات نمونه های ایرانی بسیار زیادی تولید می شوند. اما همچنان کفپوش لمینت های این برند جزو معدود پارکت های ایرانی هستند که به سایر کشور ها نیز صادرات می شوند. علت اینکه این محصولات در بازار فروش کشور های همسایه محبوب است، قیمت و کیفیت بالای این لمینت های صادراتی است. روکش و مغزی محصولات آرتا کلیک از مرغوب ترین و مقاوم ترین مواد اولیه تشکیل شده است. همچنین محصولات تولیدی آرتا برای صادرات دارای استانداردهای اروپایی و سطح کیفی AC4 هستند.

برای خرید عمده و خرده پارکت آرتا می توانید با مرکز بازار اردبیل تماس بگیرید. این مرکز در زمینه فروش و صادرات انواع پارکت لمینت ها فعالیت دارد. تأمین بار عمده و خرده برای فروشندگان و صادرات توسط این شرکت انجام می شود. برای دریافت سمپل و کاتالوگ محصولات، اطلاع از قیمت ها و شرایط معاملات با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: