چسب گرانول لومیناک در دو گرید عمده دور بالا و دور پایین تولید می شود. فروش و پخش مستقیم چسب لومیناک در این سایت بدون واسطه و با قیمت کارخانه انجام می شود.

چسب های گرانول که در صنعت ام دی اف کاری به کار می روند به طور کلی شامل دو نوع دور بالا و دور پایین می باشند. دمای ذوب و ترکیبات شیمیایی این محصولات با یکدیگر متفاوت می باشد. نوع دور بالای گرانول های پی وی سی برای استفاده در دستگاه های اتوماتیک راسته زن تولید می شوند. این نوع از چسب های بیشتر از نوع دور پایین مصرف و استفاده دارند. خرید و فروش این محصولات نیز بیشتر به صورت عمده و در حجم بالا انجام می شود. تولیدی لومیناک یکی از با کیفیت ترین چسب های گرانول دور بالای بازار را تولید می کند.

محصولات این برند به دلیل مرغوبیت بالا و قیمت مناسب بسیار معروف هستند. نوع دور بالای گرانول های برند لومیناک یکی از پر فروش ترین گونه های چسب های صنعتی در ایران هستند. این تولیدی بزرگ علاوه بر چسب های دور بالا، گرانول های دور پایین، چسب های مخصوص صحافی و بسته بندی و غیره را نیز تولید و عرضه می کند. در میان تمامی برند های ایرانی و خارجی موجود در بازار محصولات لومیناک معروف تر و پر مصرف تر از سایر نام ها می باشند. فروشگاه های مختلفی در کشور این محصولات را به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند.

در حال حاضر چسب های دور بالای لومیناک به دلیل میزان تقاضای بالای بازار در فروشگاه ها و مراکز پخش عمده و خرده بسیاری به فروش می رسند. یکی از مراکزی که در زمینه تامین بار عمده و خرده برای مشتریان فعالیت دارد مجموعه بازار اردبیل است. قیمت فروش عمده گرانول های دور بالای لومیناک در این مرکز بسیار مناسب می باشد. این شرکت برای حجم های مختلف سفارشات مشتریان تخفیف های جداگانه ای در نظر گرفته است. برای دریافت لیست قیمت و اطلاع از طرح های تخفیف و یا طرح سوالات دیگر تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: