پخش و فروش بهترین ام دی اف سفید مورد استفاده در بدنه کابینت آغاز شد. قیمت جدید ورق ام دی اف سفید ایرانی و خارجی نیز اعلام شد.

ام دی اف های سفید موجود در بازار فروش معمولا قیمت پایین تری دارند. همچنین این رنگ از ورق ها به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب و هماهنگ می شوند. برای همین بهترین MDF سفید را برای استفاده در بدنه و قسمت های داخلی تولیدات مختلف استفاده می کنند. معمولا رنگ ورق در بخش بدنه سازه هایی مانند کابینت و کمد دیده نمی شود. با استفاده از ام دی اف سفید در این قسمت ها هزینه ساخت پایین تر می آید.

ام دی اف های سفیدی که برای بدنه تولیدات به کار می روند باید دارای بهترین کیفیت و استحکام بالا باشند. فروش این ام دی اف ها معمولا به صورت عمده و با قیمت پایین تر از سایر رنگ ها انجام می شود. بهترین نوع ام دی اف سفید بدنه نوع ایرانی این محصولات می باشد. زیرا معمولا تولیدات ایرانی قیمت فروش بسیار مناسب تری از نمونه های مغز خارجی دارند.

بازار اردبیل مرکزی است بهترین ام دی اف های سفید بدنه را به فروش می رساند. این مرکز محصولات خود را در حجم های عمده و خرده عرضه می کند. ام دی اف سفید بدنه را معمولا در نوع مات به کار می برند. اما شما می توانید نوع براق این ورق ها را نیز با بهترین کیفیت از این مرکز بخرید. برند های مختلف با قیمت فروش گوناگون در این مرکز به عرضه می رسد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: