انواع طرح های جدید ورق ام دی اف آرتا وارد بازار شد. کارخانه تولید ام دی اف آرتا در اردبیل از جدید ترین نمونه رنگ های خود، رونمای کرد.

ام دی اف های تولید شده توسط گروه صنعتی آرتا در چند سال گذشته به عنوان یکی از پرمصرف ترین ورق های بازار شناخته شده اند. علاوه بر کیفیت بی نظیر و قیمت بسیار مناسب، طرح های بسیار زیبا نیز از ویژگی های بسیار مهم محصولات این برند می باشد. سمپل محصولات آرتا با اضافه شدن رنگ های جدید به روز و تکمیل می شود. این سمپل شامل سه بخش ام دی اف های طرح های فانتزی، ساده و نقش چوب است. بیش از ۶۰ طرح چوب، ۳۵ ورق فانتزی و حدود ۲۰ ورق ساده در سمپل آرتا، آن را به یکی از زیباترین و متنوع ترین سمپل های رنگی موجود تبدیل کرده است.

مدل های مختلف ام دی اف های سمپل آرتا هر کدام با کد خاصی مشخص می شوند. برخی از جدید ترین رنگ های اضافه شده به این سمپل شامل کد های گالکسی ۱۳۲، مانی اسکای ۱۳۱، سندی بژ ۱۳۵، استار بوردو ۱۳۴ که به بخش رنگ های فانتزی اضافه شده اند. منیسترال اوک ۴۵۰، پرونوس ۴۰۰، لاوان گلد ۴۱۴، توسکا ۴۲۲، آتلانتیس ۴۶۶، اوزیگو ۴۶۰، رز وود ۲۷۲ که جدید ترین رنگ های اضافه شده به بخش ام دی اف های طرح چوب آرتا می باشند. این کد ها بخش از طرح های جدید طرح های این برند می باشد که در دو نوع براق، مات و تیمبرلند تولید و عرضه می شوند.

نمایندگی های رسمی عاملیت های پخش ام دی اف آرتا در سراسر کشور آماده تامین و تحویل سفارشات شما از طرح های جدید و یا نمونه های سابق موجود در سمپل می باشند. اگر به دنبال تهیه سمپل محصولات آرتا و یا دریافت لینک اینترنتی گالری رنگ بندی محصولات آرتا می باشید، می توانید با کارشناسان بخش ام دی اف بازار اردبیل تماس بگیرید. توضیحات کامل درباره قیمت فروش عمده و خرده محصولات و رنگ های جدید به شما ارائه خواهد شد. شماره های تماس و پل های ارتباطی در همین سایت به اطلاع شما خواهد رسید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: