طرح اینباس ام دی اف چیست؟ آیا ورق سفید ایرانی در مدل شیاردار تولید می شود؟ خرید یا سفارش این محصولات با چه قیمتی انجام می شود؟

ام دی اف های سفید در مدل های مختلف، پر استفاده ترین نوع ام دی اف در میان کل طرح های تولید شده توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی می باشد. به همین دلیل نیز تولید گنندگان ایرانی انواع مخلتفی از این محصولات را تولید و به بازار عرضه می کنند. معمولا طرح های برجسته تولید شده توسط برند های مختلف هر کدام با نام خاصی شناخته می شوند. تهیه مستقیم این دسته از محصولات در مجموعه بازار اردبیل فراهم شده است.

اینباس، تیمبرلند، فرامید، سینکرونایز، برجسته، فوق برجسته و غیره از جمله نام هایی ام دی اف است. این موارد در تولیدی ها برای نوع برجسته ورق های خود به کار می رود. یکی از زیباترین طرح های ام دی اف برجسته نوع اینباس یا همان فوق برجسته می باشد. سبک اینباس از ورقهای ام دی اف با شیارهایی در اندازه متوسط در نوع مات تولید می شود. mdf های سفید طرحدار معمولا دارای ابعاد استاندارد ۳۶۶×۱۸۳ هستند.

برای خرید پالت یا تریلی انواع مدل های ام دی اف سفید اقدام کنید. همه محصولات از جمله طرح اینباس می توانید سفارشات خود را در مرکز بازار اردبیل ثبت نمایید. سفارشات شما از برند های برتر ایرانی و با بهترین قیمت تامین و ارسال خواهد شد. طرح اینباس mdf های ایرانی علاوه بر رنگ سفید در رنگهای دیگر نیز در این مرکز عرضه می شود. جهت اطلاع از آخرین و بروزترین لیست قیمت و طرح سوالات مختلف خود وارد بخش تماس با ما در همین سایت شوید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: