نخستین مرکز خرید پالتی و تریلی ام دی اف ارزان قیمت آغاز به کار کرد. فروش و پخش انواع ام دی اف پالتی با نرخ مصوب سال جدید انجام می شود.

ورق های ام دی اف معمولا به دو صورت خرده و عمده معامله می شوند. فروشنده ها و تولیدی های بزرگ معمولا خرید ام دی اف ها را به صورت پالتی و با تریلی انجام می دهند. این نوع معامله هم از نظر هزینه حمل و نقل و هم از نظر قیمت خرید ورق ها به صرفه تر است. در خرید پالتی و تریلی قیمت تمام شده ورق های ام دی اف بسیار پایین تر می آید.

امکان تامین پالتی ام دی اف برای مشتریان توسط اکثر فروشگاه ها امکان پذیر است. اما انجام معاملات چندین پالت و در حد تریلی فقط بری مراکز پخش بزرگ امکان پذیر می باشد. به طور کلی اکثر کارخانه ها امکان معامله مستقیم با مشتریان را ندارند. اما برای خرید های پالتی و تریلی بهتر است که با شرکتی معامله کنید که محصولات را مستقیم از تولیدی تهیه کند.

در این صورت شما هم از قیمت و هم کیفیت ام دی اف های خریداری شده اطمینان خواهید داشت. یکی از مراکزی که انواع ام دی اف ها را به صورت پالتی و تریلی برای مشتریان تامین می کند مرکز بازار اردبیل است. این شرکت برای مشتریانی که سفارشات پالتی و عمده داشته باشند طرح های تخفیفی ویژه ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: