بازار اینترنتی و آنلاین اردبیل برای آخرین قیمت روز انواع ورق ام دی اف سفید تولیدات ایرانی و نمونه های وارداتی لیست جدید منتشر کرده است.

ام دی اف سفید پر مصرف ترین متریال در تولید مصنوعات چوبی است. کابینت سازی و یا دیگر محصولات تولیدی از ام دی اف نیازمند ورق سفید است. ورق ام دی اف سفید به دلیل اینکه در بدنه و داخل کابینت استفاده می شود، سه برابر رنگ ها مصرف دارد. از طرفی دیگر نیز به دلیل تنوع بسیار زیاد در رنگ بندی ورق ام دی اف، کاربرد ام دی اف سفید بالاتر می رود. یعنی به ازای هر رنگ اگر در نظر بگیریم، ورق سفید شاید ده ها برابر باشد.

قیمت ورق سفید به دلیل مصرف و خرید بیش از حد آن همواره سریع تغییر می کند. یعنی با کوچکترین تغییر در قیمت های مواد اولیه نرخ نهایی تغییر می کند. آخرین قیمت گذاری برای ورق ام دی اف سفید مربوط به پاییز سال ۱۳۹۷ است. در این بازه زمانی برای هر وقت ام دی اف برندهای مختلف قیمتی در حدود ۲۵۰/۰۰۰ تومان تا ۵۰۰/۰۰۰ تومان ارائه شده است. البته این اختلاف ۲۵۰/۰۰۰ تومانی مربوط به کیفیت و برندهای وارداتی یا تولید داخل است.

لیست قیمت آنلاین

از آنجایی که بسیاری از همکاران به صورت مدام قیمت روز می خواهند. همکاران ما در بخش بازرگانی مجموعه بازار اردبیل، اقدام به انتشار قیمت روز کرده است. لذا برای مشاهده قیمت تک تک محصولات به صورت بروز شده می توانید وارد صفحه لیست قیمت شوید. در این صفحه تمامی محصولات کارخانه ها و آخرین قیمت ام دی اف سفید نیز درج شده است. البته به زودی این بخش با آپدیت روزانه فعالیت خواهد کرد. اما فعلا با آپدیت قیمتی هفتگی فعالیت می کند.

برای دریافت آخرین قیمت روز بازار و نیز اطلاع به روز و دقیق از آن، با مشاوران بازار اردبیل در ارتباط باشید. البته می توانید به صورت مستقیم نیز با فروشندگان و عرضه کنندگان این بازار وارد معامله شوید. یعنی اطلاعات تماس ارائه شده در این سایت برای هر محصول راه ارتباطی با فروشنده آن محصول است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: