حجم صادرات چسب ایرانی مرغوب به افغانستان بسیار افزایش یافته است. بسیاری از شرکت ها و کارخانه های بزرگ به دنبال صادرات چسب به این کشور هستند.

کشور افغانستان همواره یکی ازمقاصد صادرات محصولات مختلف از ایران بوده است. در سال های اخیر و با ایجاد پیشرفت در تولید مواد شیمیایی ایرانی، این محصولات نیز به لیست صادران از ایران به افغانستان افزوده شد. چسب ها در انواع مختلف با کیفیت مرغوب یکی از همین مواد شیمیایی هستند که نوع ایرانی آن ها در افغانستان مشتریان بسیاری دارد.

انواع چسب های گرانول، چند جزئی، مایع و گونه های دیگر با موارد مصرف جداگانه که کاملا ایرانی می باشند به افغانستان صادر می شود. محصولات ایرانی علاوه بر میزان مرغوبیت بالا دارای قیمت مناسب تر نسبت به تولیدات سایر کشور ها نیز هستند. به همین علت است که کشور هایی مانند افغانستان، عراق وسایر کشورهای همسایه مقاصد صادرات خوبی برای این چسب های ایرانی می باشد.

مرکز بازار اردبیل به عنوان یکی از مراکز صادرات انواع چسب ایرانی مرغوب به افغانستان و سایر کشور های همسایه فعالیت دارد. این مرکز علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به این محصولات، صادرات چسب مرغوب به خارج از کشور را نیز انجام می دهد. برای خرید بار عمده ازانواع چسب های مرغوب ایرانی جهت صادرات و یا پخش در داخل کشور با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: