بزرگترین انبار فروش و پخش انواع ام دی اف براق و هایگلاس آرتا در استان اردبیل است. این مرکز لیست قیمت ورق ام دی اف سفید و رنگی را اعلام کرد.

ام دی اف های براق یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط کارخانه آرتا می باشند. این محصولات در رنگ بندی های متنوع و بسیار زیبا تولید می شوند. تفاوت ام دی اف های براق با سایر ورق های مات، لایه شیشه ای براقی است که بر روی این ام دی اف ها وجود دارد. شرکت آرتا طرح هایی از ورق های های گلس خود را نیز در جدید ترین نوع روانه بازار کرده است.

ورق های براق آرتا تفاوت هایی با های گلس های موجود در بازار دارد. این محصولات که با نام گلس تکس شناخته می شود نسل جدید ام دی اف می باشند. مغزی گلس تکس های آرتا نسبت به انواع های گلس ها از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار می باشند. برخلاف های گلس های موجود در بازار گلس تکس ها دارای دو رویه کامل رنگی و براق می باشند.

;معمولا های گلس های موجود در بازار در ابعاد کوچک تر از ام دی اف ها عرضه می شوند. این کار باعث می شود که هنگام برش های گلس ها پرتی و دور ریز بیشتری ایجاد شود. اما گلس تکس های براق آرتا در ابعاد ۳۶۶×۱۸۳ تولید می شوند. این ام دی اف ها براق تر و زیباتر از سایر ورق ها هستند و رنگ بندی آن ها نیز بسیار متنوع است. جهت خرید این محصولات با برند آرتا با مناسب ترین قیمت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: