شرکت بزرگ واردات و صاردات چسب با کیفیت خوب و قابل قبول در ایران بسیار است. برخی از مجموعه ها امکان ورود کالا از ترکیه را فراهم کرده اند.

واردات از جمله راه های تأمین بار و محصول برای هر کشور است. کشوری که خود در تولید مواد اولیه یا محصول نهایی مشکل دارد، واردات می کند. این واردات طبیعتا از کشوری صورت می گیرد که توان تأمین داشته باشد. مثلا برای ایران، ترکیه یک منبع خوب محسوب می شود. البته نه به دلیل توان بالای شرکت های ترکیه. بلکه این خوب بودن برای واردات، به دلیل ارتباط مستقیم با کشورهای اروپایی است. در واقع ترکیه پل ارتباطی ایران با غرب و اروپا در مسئله واردات است.

طبیعی است که چسب نیز به عنوان یکی از پر مصرف ترین کالاها است. چسب دارای انواع مختلفی است که در اینجا منظور عموم آن و همه مدل هاست. از چسب های دارویی و درمانی گرفته تا صنعتی و تولیدی. چسب های مایع تا مدل های اسپری و حتی گرانول را شامل می شود. کشور ترکیه به دلیل دارا بودن نمایندگی فعال برندهای برتر دنیا بهترین پایگاه واردات ایران است. همه چسب های خوب و با کیفیت و مارک دار از آنجا واردات می شود.

مارک های ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، دانمارکی، آمریکایی، حتی خود ترکیه ای اینگونه است. واردات بی رویه البته خسارت زا نیز است. چرا که باعث مختل شدن فعالیت اندک تولیدی های داخلی می شود. اما بازار مصرف ایران نیازمند واردات برخی برند های پر طرفدار و پر مصرف است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: