لیست قیمت جدید چسب اعلام شد. انواع چسب مخصوص صنعت چوب از جمله ۱۲۳، چسب چوب، گرانول و غیره با لیست قیمت به روز آماده بارگیری است.

چسب ها در انواع و اشکال گوناگون مایع، جامد گرما ذوب و غیره، در صنایع مختلفی به کار می روند. یکی از بخش هایی که از سالیان قبل نیز استفاده از انواع چسب ها در آن رواج داشته است صنعت چوب می باشد. اتصال قطعات چوبی به یکدیگر یا وصل کردن سایر بخش ها و یراق آلات به چوب ها از بخش هایی هستند که چسب ها را به جزیی جدا نشدنی از این صنعت تبدیل کرده اند. انواع گونه های حرارتی و مایع این محصولات در بخش های مختلف این صنعت کاربرد های متفاوتی و بی شماری دارند. هر یک از این محصولات دارای لیست قیمت مخصوصی هستند.

با بیشتر شدن استفاده از ام دی اف ها به جای چوب های طبیعی چسب های این صنعت نیز در انواع دیگری مورد استفاده قرار گرفت. در حال حاضر بیشترین مصرف چسب در صنایع چوبی از نوع گرانول می باشد. این محصولات برای اتصال نوار های پی وی سی به لبه ام دی ها و پانل های چوب مصنوعی به کار می روند. این نوع از مواد که به هات ملت نیز معروف هستند جدیدترین چسب مخصوص این صنعت می باشند. هات ملت های گرانول خود دارای انواع مختلفی هستند. تولیدی ها لیست قیمت متفاوتی برای محصولات مختلف خود ارائه می دهند.

ارائه یک لیست قیمت دقیق به دلیل وجود نوسانات بسیار زیاد در بازار کار بسیار سختی است. بهتر است قبل از اقدام به خرید از یک مرکز معتبر و با سابقه در حوزه فروش چسب های گرانول مخصوص این صنعت استعلام قیمت کرده و لیست قیمت محصولات را دریافت نمایید. برای ثبت سفارشات خود می توانید با شماره های تماس مجموعه بازار اردبیل تماس بگیرید. انواع چسب و متریال مخصوص صنعت چوب در این مرکز به فروش می رسند. لیست قیمت محصولات و اطلاعات دیگر از طریق مشاوران و کارشناسان فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: