آیا صادرات چسب آکواریوم از ایران داریم؟ کدام برند ها برای صادرات از ایران مناسب هستند؟ لیست قیمت و نحوه تحویل چسب آکواریوم صادراتی چگونه است؟

چسب های آکواریوم محصولاتی هستند که برای درزگیری و آب بندی و عایق کاری بخش های درزها به کار می روند. این مواد سیلیکونی که بیشتر با نام چسب آکواریوم شناخته می شوند در صنایع مختلفی کاربرد دارند. تولیدی های داخلی و خارجی بسیاری این محصولات را تولید می کنند. در حال حاضر برند های ایرانی و خارجی بسیاری از این محصولات را در بازار کشور داریم.

تولیدی های ایرانی نیز علاوه بر تامین نیاز بازار ایران به کشورهای همسایه نیز صادرات می شوند. برند های داخلی که این محصولات را با کیفیتی در حد کالاهای صادراتی تولید کند بسیار کم است. اما صادرات چسب های آکواریوم از ایران داریم. در حال حاضر صادرات این محصولات را به کشورهایی مانند عراق وافغانستان و سایر کشورهای همسایه داریم.

البته با به هم خوردن تعادل بازار و افزایش قیمت ها و همچنین اعمال محدودیت در صادرات چسب آکواریوم نیز کمتر از ایران صادرات شدند. در حال حاضر برند های مختلف داخلی و خارجی را در بازار داریم. تعدد چسب های آکواریوم خارجی در بازار معاملات ایران بیشتر از نام های داخلی است. برای خرید این محصولات برای فرشگاه های داخل کشور و یا صادرات از ایران در حجم های مختلف تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: