سفارش خرید پارکت آرتا با نرخ جدید را در این سایت ثبت کنید. فروش خرده و پالتی انواع پارکت لمینت آرتا با استاندارد AC5 آغاز شد.

پارکت های آرتا مانند بیشتر کالاهای دیگر بازار به علت نوسانات بازار با افزایش قیمت مواجه شد. این محصولات تولید داخل کشور می باشند اما روکش آن ها از مواد با کیفیت وارداتی ساخته می شود. به همین دلیل افزایش نرخ ارز بر روی قیمت خرید آن تاثیر گذاشت. به گونه ای که در چند ماه گذشته هررزو قیمت و نرخ خرید جدیدی برای پارکت آرتا اعلام می شد.

خوشبختانه در ماه گذشته ثبات تا حدودی به بازار بازگشت. سیر کاهش نرخ خرید پارکت ها همچنان ادامه دارد. قیمت خرید و فروش پارکت های آرتا نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حال حاضر نرخ جدید و نسبتا ثابتی برای این محصولات از سوی نمایندگی های رسمی آرتا اعلام شده است. سایر فروشگاه ها و عاملان فروش نیز خرید و فروش های خود را با این نرخ جدید انجام می دهند.

البته ممکن است این نرخ اعلام شده در فروشگاه های شهر های مختلف اختلاف کمی داشته باشند. اما میانگین نرخ خرید جدید پارکت های آرتا از ۶۵٫۰۰۰ تا ۷۰٫۰۰۰ تومان به ازای هر مترمربع می باشد. برای خرید پارکت آرتا با نرخ جدید می توانید سفارش خود را در شرکت بازار اردبیل ثبت نمایید. سفارشات شما در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین قیمت تامین و ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: