بورس و بانک عرضه و پخش مستقیم پارکت لمینت آرتا راه اندازی شد. این مرکز بزرگترین بازار خرید و فروش آنلاین و بدون واسطه در کشور است.

بورس یک کالا معمولا به مرکز عرضه و پخش بسیار جامع گفته می شود. مرکز و فروشگاهی که توان بالایی در تأمین سفارشات داشته باشد. البته گاها برای این قبیل مراکز، لقب بانک و بازار نیز داده می شود. بازار پارکت یا بورس و بانک پارکت لمینت یعنی محلی که عرضه و پخش گسترده ای در آن صورت می گیرد. البته معمولا در این بورس ها، تولیدات برندهای مختلف را می توان یافت. یعنی مختص یک برند نیست.

اما اگر شما نیز به دنبال یافتن محل و بازار و بورس مخصوص پارکت لمینت آرتا هستید، می توانید به راحتی و در کمترین زمان پیدا کنید. منظور از این بورس، همین بازار آنلاین اردبیل است. این مرکز تنها بازار رسمی فضای مجازی است که تولید کنندگان و تأمین کنندگان بسیاری را در خود جای داده است.

بازار اردبیل متشکل از بسیاری از مراکز و فروشگاه های عرضه مستقیم و غیر مستقیم پارکت لمینت آرتا است. عرضه پارکت آرتا با قیمت نمایندگی و یا قیمت های ارزان تر صورت می گیرد. البته هرچند ممکن است برخی قیمت های بالاتری داشته باشند، اما در نهایت بهتر از مراکز دیگر است. اطلاعات بیشتر از طریق مشاوران مرکز ارائه می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: