بزرگترین بانک پارکت لمینت آرتا در استان اردبیل افتتاح شد. این مرکز به دلیل همجواری با کارخانه، امکان ارسال همه رنگبندی های پارکت آرتا را دارد.

پارکت های آرتا توسط کارخانه بزرگ آرتای استان اردبیل تولید و به بازار عرضه می شوند. این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خود به نامی جدید اما پر قدرت در حیطه پارکت های لمینت تبدیل شوند. تا قبل از تولید پارکت ها آرتا، نمونه های خارجی بسیاری در بانک پخش و فروشگاه های بازار وجود داشتند. اما گزینه های قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ در کنار یکدیگر فقط در محصولات آرتا وجود دارد.

بانک های پخش پارکت ها در استان اردبیل به علت هم استانی بودن با کارخانه این محصولات را با قیمت مناسبتری به فروش می رسانند. فروشگاه های مختلف بر اساس میزان توان و دپوی خود سفارشات عمده و خرده استان اردبیل را فراهم می کنند. البته اکثر بانک های پارکت آرتا در اردبیل سفارشات همکاران و خریداران سایر شهر ها را نیز تامین و ارسال می کنند.

یکی از بانک های پخش و توزیع پارکت در استان اردبیل مرکز بازار اردبیل می باشد. این شرکت در زمینه پخش متریال صنعت چوب فعالیت دارد. پارکت های آرتا نیز از محصولاتی است که این مرکز به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. بانک پخش پارکت آرتا در استان اردبیل آمادگی ثبت و تامین سفارشات از شهرهای مختلف را دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: