بازار ورق ام دی اف آرتا در اصفهان به عنوان نخستین مرکز دپوی کامل محصولات آرتا آغاز به کار کرد. این مجموعه دارای تنوع و پایین ترین قیمت است.

با توجه به نیاز کارگاه ها و واحدهای تولیدی جنوب کشور به انواع ورق ام دی اف با کیفیت، نیاز به راه اندازی مرکز بزرگ انبار احساس می شود. مرکزی که بتواند تمامی سفارشات از انواع ورق ام دی اف تولید شده در کارخانه آرتا اردبیل را پاسخگو باشد. در واقع برای همین منظور استان اصفهان به عنوان یکی از استان های مرکزی کشور برای این منظور انتخاب شده است. هرچند در شهرهای یزد و شیراز نیز سفارشات بالایی وجود دارد. اما به منظور هماهنگ سازی بهتر همه سفارشات و ارسال به موقع این نیاز، مرکز و بازار ورق ام دی اف مستقل در اصفهان راه اندازی شده است.

ام دی اف کارخانه آرتا

در حال حاضر در بسیاری از مراکز تولیدی و کابینت سازی ایران ورق ام دی اف آرتا شناخته شده است. این برند جزو نمونه های با کیفیت و صادراتی کشور شناخته می شود. کارخانمه آرتا با دارا بودن انواع ورق استاندارد سفید و رنگی در ابعاد ۱۸۳×۳۶۶ از اصلی ترین کارخانه های تأمین کننده بازار داخلی به حساب می آید. در استان اصفهان یکی از بزرگترین مراکز توزیع و پخش مستقیم ورق ها راه اندازی شده است. مدیریت و پیگیری فروش این ورق ها نیز به صورت مستمر انجام می شود. همچنین بخش پشتیبانی در بازار اردبیل به عنوان اصلی ترین مرکز کنترل و فروش این محصولات ۲۴ ساعته آماده رسیدگی به سفارشات است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: