بازار عمده فروشی ام دی اف آرتا در ایران به صورت آنلاین افتتاح شد. در این مرکز همه تولیدات ورق آرتا با لیست قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

ورق های ام دی اف تولید شده توسط کارخانه بزرگ آرتا در حال حاضر هم در بازار داخلی و هم در کشورهای همسایه بسیار پرفروش می باشند. رنگ بندی این محصولات بسیار متنوع و کیفیت روکش و مغز آن ها بسیار بالا است. این ورق ها نسبت به سایر نمونه های ایرانی و خارجی قیمت بسیار مناسب تری نیز دارند. همین موارد باعث می شود که بازار عمده فروشی این محصولات در کشور بسیار پر رونق باشد. این کارخانه در حال حاضر در استان اردبیل و در شهرک صنعتی خصوصی فعالیت دارد و به تنهایی توان پاسخگویی به سفارشات عمده همه چوب فروشی های شمالغرب کشور را دارد.

نمایندگی محصولات کارخانه

انبار ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک بسیاری در سطح شهر های مختلف ایران اقدام به عمده فروشی و یا عرضه خرده انواع ورق آرتا کرده اند. مناسب ترین قیمت ها را مراکز کلی فروشی و نمایندگی های فعال در بازار پیشنهاد می دهند. در حال حاضر این شرکت در اقصی نقاط کشور دارای نمایندگی های فعال با انبارهای بزرگ است. هر کدام از این چوب فروشی ها توان پاسخگویی بالایی در سفاراشات متنوع دارند.

خرید ام دی اف های آرتا با رنگ بندی متنوع و زیبا از این مرکز در حجم های عمده و خرده امکان پذیر می باشد. قیمت فروش مستقیم در این مرکز بسیار مناسب تر از قیمت های میانگین بازار  است. برای خرید انواع ورق و محصولات کارخانه آرتا از مرکز بازار اردبیل می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات کافی از طریق مشاوران فروش شرکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته برای مشاهده لیست قیمت روز این محصولات از طریق این وبسایت نیز امکان مراجعه وجود دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: