ام دی اف آرتا پلاست اردبیل در بزرگترین بازار پخش ورق ام دی اف ایران، توزیع می شود. لیست قیمت جدید آرتا نیز بروزرسانی شده است.

کارخانه بزرگ آرتا اردبیل که با نام پلاست واقع در استان اردبیل سالهاست محصولات بسیار زیادی را تولید و به کشور عرضه می کند. یکی از محصولات تولید شده توسط این کارخانه بزرگ، انواع ورق های چوب مصنوعی مانند MDF است. ورق های ام دی اف تولید شده توسط این کارخانه در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین محصولات توزیع شده در بازار معاملات کشور می باشد. لیست قیمت ارائه شده توسط این مرکز نیز در مقایسه با هر شرکت و تولیدی دیگر بهتر است. مقرون به صرفه بودن این نرخ و قیمت ها نیز باعث کاهش فشار مالی بر خانواده ها شده است.

ورق های ام دی اف آرتا از صفر تا صد توسط خطوط خود این کارخانه تولید می شود. از همین رو کیفیت این ورق ها بسیار کم نظیر می باشد. قیمت ارزان و تنوع در رنگبندی نیز از دلایل دیگری است که این محصولات را در انبار توزیع به محصولاتی پرفروش تبدیل کرده است. ورق های آرتا پلاست از بیشتر MDF های ایرانی و خارجی ارائه شده در بازار با کیفیت تر و ارزان تر می باشد.

مرکز پخش و معاملات ام دی اف های آرتا پان به دلیل همین ویژگی ها مثبت بسیار پر رونق می باشد. این محصولات در فروشگاه ها و نمایندگی های فعال عرضه و پخش می شوند. برای خرید یا سفارش انواع ورق MDF با می توانید با مرکز بازار اردبیل تماس بگیرید. این مرکز ورق های ام دی اف آرتا را در تمامی رنگ بندی ها و با مناسب ترین قیمت توزیع می کند. هرچند علاوه بر کارخانه Arta دیگر شرکت ها نیز محصولات خود را در این مرکز به فروش گذاشته اند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: